بهگزارش میراثآریا، عباس حبیبی برکوک روز جمعه ۲ خردادماه ۱۴۰۴ بیان کرد: این اقدام با هدف تسهیل دسترسی مردم به خدمات اداری و پاسخگویی به مطالبات و مشکلات آنان در محیطی آرام و قابل دسترس صورت گرفت.
مسئول میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زیرکوه افزود: در این میز خدمت، کارشناسان و مسئولان مربوطه به صورت مستقیم و حضوری آماده ارائه مشاوره، راهنمایی و رفع مشکلات مراجعین بودند.
او گفت: این اقدام نه تنها فرصت مناسبی برای تسریع در انجام امور اداری شهروندان فراهم کرد، بلکه باعث افزایش رضایتمندی و اعتماد مردم به خدمات عمومی و اداری شهرستان زیرکوه شد و برگزاری میز خدمت در مکانهایی همچون مصلی نماز جمعه که محل تجمعات مردمی است، نقش مهمی در تسهیل دسترسی عموم به خدمات دولت و ارتباط نزدیکتر مسئولان با مردم دارد.
انتهای پیام/

نظر شما